Wirtualna centrala PBX

Oparta na chmurze Wirtualna Centrala PBX to idealne dla rozwiązanie dla każdej firmy o różnych profilach działalności.

Oferowane konfiguracje oraz funkcjonalności są skalowalne dzięki temu przez długie lata rozwój Twojej firmy ma zabezpieczoną prawidłową obsługę komunikację. Oferujemy różne pakiety dostosowane do Twojej firmy. Możesz zdecydować się na najmniejszy pakiet który w przyszłości możemy dowolnie powiększyć.

Zarządzaj połączeniami telefonicznymi w sposób elastyczny i wydajny dzięki  wirtualnej centrali, dostępnej z dowolnego miejsca na świecie. Użytkownicy mogą być dostępni w aplikacji na komputerze, na smartfonie lub pod dowolnym telefonem IP (zarówno przewodowym jak i bezprzewodowym)

Zintegruj swoje systemy telekomunikacyjne i korzystaj z zaawansowanych funkcji, które usprawnią komunikację w Twoim przedsiębiorstwie. Już żadne połączenie od klienta nie zostanie pominięte!

PAKIET MINI

Promocyjny na dobry początek
39 zł + VAT
  • 5 użytkowników/numerów wewnętrznych
  • 2 kanały rozmowne (jednoczesne połączenia)
  • 1 numer zewnętrzny
  • Wirtualna Centrala (IVR, kolejkowanie, zapowiedzi)
  • raporty i statystyki
  • nagranie powitania/syntezator mowy
  • panel zarządzania
  • zamów telefonicznie 255 255 555
  • nagrywanie rozmów
    pierwszy miesiąc gratis!

PAKIET START

Promocyjny dla szybszego rozwoju
99 zł + VAT
  • 10 użytkowników/numerów wewnętrznych
  • 10 kanałów rozmownych (jednoczesne połączenia)
  • 3 numery zewnętrzne
  • Wirtualna Centrala (IVR, kolejkowanie, zapowiedzi)
  • raporty i statystyki
  • nagranie powitania/syntezator mowy
  • panel zarządzania
  • zamów telefonicznie 255 255 555
  • nagrywanie rozmów
    pierwszy miesiąc gratis!

PAKIET STANDARD

Promocyjny wygodnie i tanio
149 zł + VAT
  • 20 użytkowników/numerów wewnętrznych
  • 30 Kanałów rozmownych (jednoczesne połączenia)
  • 5 numerów zewnętrznych
  • Wirtualna Centrala (IVR, kolejkowanie, zapowiedzi)
  • raporty i statystyki
  • nagranie powitania/syntezator mowy
  • panel zarządzania
  • zamów telefonicznie 255 255 555
  • nagrywanie rozmów
    pierwszy miesiąc gratis!

PAKIET PRO

Promocyjny dla wymagających
299 zł + VAT
  • 50 użytkowników/numerów wewnętrznych
  • 30 kanałów rozmownych (jednoczesne połączenia)
  • 7 numerów zewnętrznych
  • Wirtualna Centrala (IVR, kolejkowanie, zapowiedzi)
  • raporty i statystyki
  • nagranie powitania/syntezator mowy
  • panel zarządzania
  • zamów telefonicznie 255 255 555
  • nagrywanie rozmów
    pierwszy miesiąc gratis!

Infolinia medyczna

Zapewnij pacjentom profesjonalną obsługę telefoniczną oraz szybki dostęp do informacji medycznych dzięki naszej wirtualnej centrali telefonicznej. Doskonale dopasowane funkcje umożliwią skuteczną komunikację i podniosą jakość świadczonych usług medycznych.

Analiza oraz raport połączeń

Rejestracja na infolinii medycznej wymaga stałego monitoringu połączeń przychodzących i w tym celu bardzo przydatne są raporty oraz analizy. Raporty z połączeń w cyklu dziennym, tygodniowym czy miesięcznym z ilości połączeń odebranych lub nieodebranych mogą posłużyć do przeorganizowania pracy infolinii i zwiększenia efektywności pracy.

Bądź przygotowany na trudne sytuacje.

Wirtualna Centrala pozwala na nagrywanie rozmów, dzięki którym można uniknąć mocno stresujących sytuacji kiedy pacjent powołuje się na odbytą rozmowę z infolinią.

Nagrania pozwalają w sposób bardzo szybki zweryfikować daną rozmowę lub przypomnieć istotne ustalenia z wcześniejszych rozmów z pacjentem.

Wydajniej i efektywniej zarządzaj personelem

Ustawienie podglądu kolejki daje możliwość podglądu liczby osób oczekujących na połączenie co sprawi , że w sposób efektywniejszy będziesz mógł zarządzać osobami obsługującymi infolinię. Statystyki będą bardzo pomocne w opracowaniu planu pracy oraz harmonogramu dla  osób pracujących na infolinii.

Pacjent szybko zostanie obsłużony.

Dla wygody i komfortu pacjentów, stworzymy dla Twojej infolinii profesjonalne nagranie powitalne oraz pełną informację o świadczonych usługach w placówce medycznej. Dobrze przekazana  informacja poprzez kierowanie połączeń do konkretnych działów sprawi, że pacjent zawsze będzie połączony z odpowiednim specjalistą.

IVR i zapowiedzi

IVR (Interactive Voice Response) to technologia, która umożliwia interakcję z systemem telefonicznym za pomocą klawiatury numerycznej.

Na przykład, możesz stworzyć menu powitalne z opcjami wyboru, takimi jak “Przełącz do działu obsługi klienta”, “Sprawdź stan konta” lub “Zadzwoń na inny numer”.

Możesz też profesjonalnie nagrać komunikaty powitalne, instrukcje i informacje, które mogą być dostosowane do specyfiki Twojej firmy. Włączenie funkcji dodatkowych takich jak: rozpoznawanie mowy, automatyczne powtarzanie informacji lub możliwość wstawienia dźwięków zdecydowanie ulepszy interakcję z użytkownikami.

Nagrywaj Rozmowy Telefoniczne: Wygoda i Bezpieczeństwo dla Twojej Firmy

Właśnie zakończyłeś rozmowę z bardzo ważnym klientem. Teraz nie pamiętasz adresu dostawcy lub nie zanotowałeś numeru telefonu osoby dzowniącej. Dobrze, że rozmowa została nagrana za pomocą funkcji nagrywania rozmów i możesz w każdej chwili odsłuchać treść rozmowy. Podobnie jak największe stacjonarne systemy telefoniczne dla firm, nasza Wirtualna Centrala PBX umożliwia nagrywanie rozmów telefonicznych. Co nas wyróżnia? Oferujemy tę samą usługę za ułamek ceny.

Kolejkowanie rozmów

Kolejkowanie połączeń wirtualnej centrali telefonicznej Televoice PBX to proces organizowania połączeń przychodzących, które nie mogą zostać natychmiastowo odebrane przez pracownika lub automatyczną sekretarkę. Wirtualna centrala telefoniczna umożliwia kolejkowanie połączeń, co oznacza, że połączenia przychodzące są przechowywane w kolejce i automatycznie przekazywane do zdefiniowanej grupy pracowników.

Kolejkowanie połączeń jest szczególnie ważne w przypadku firm i organizacji, które otrzymują dużą liczbę połączeń, ale nie zawsze mają wystarczającą liczbę pracowników, aby je wszystkie obsłużyć natychmiast.

Numeracja komórkowa w centrali wirtualnej

Teraz możesz przenosić numery komórkowe do naszej Wirtualnej Centrali i prezentować się swoim numerem komórkowym. 

Dla firmy najważniejsze są funkcje wirtualnej centrali VoIP, które pozwalają na dobrze zorganizowaną i skutecznie kontrolowaną pracę działów sprzedaży i obsługi klienta. Numery wirtualne pozwalają je wszystkie zachować, zracjonalizować wydatki i mieć dostęp do korzyści płynących z prezentacji numerem komórkowym. Z numerów komórkowych możesz dzwonić w identyczny sposób, jak w przypadku numerów stacjonarnych.. Rozmowy zatem możesz wykonywać przy użyciu dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, realizującego połączenia w technologii VoIP.

Infolinia CallCenter

Oferujemy kompleksowe rozwiązania call center, które umożliwią profesjonalną obsługę klientów i skuteczną komunikację. Nasza wirtualna centrala telefoniczna Televoice PBX zapewni Ci efektywne zarządzanie zgłoszeniami oraz doskonałą obsługę klienta.

Sprawnie przekierowuj rozmowy do odpowiednich agentów, zapewniając szybką i precyzyjną obsługę klientów.

Śledź jakość obsługi klienta i analizuj rozmowy, aby doskonalić procesy i podnosić poziom satysfakcji klientów.

Otrzymuj szczegółowe raporty i analizy dotyczące obsługi klienta, co pozwoli Ci podejmować informowane decyzje i doskonalić strategie.

Zintegruj swoją wirtualną centralę z systemem CRM oraz innymi narzędziami biznesowymi, aby zoptymalizować zarządzanie informacjami o klientach.

Statystyki i raporty

Nasza wirtualna centrala telefoniczna zapewnia szczegółowe statystyki połączeń, umożliwiające kompleksową analizę i optymalizację komunikacji w Twojej firmie.

Dzięki nim możesz śledzić kluczowe wskaźniki wydajności, monitorować jakość obsługi klientów i podejmować informowane decyzje biznesowe.

Przenieś swój biznes na wyższy poziom

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś! 🚀

Zapisz się na okres próbny

Korzystasz z centrali telefonicznej?
W jakiej technologii są numery, z których korzysta Twoja firma?
Ile stanowisk jest w Twojej firmie?
Jakich funkcji potrzebujesz?
Ostatni krok dzieli Cię od otrzymania konta testowego.

Na podstawie uzyskanych danych przygotujemy indywidualnie konto dopasowane do Twojej firmy.

Najczęściej zadawane pytania

Nasza wirtualna centrala telefoniczna działa jako aplikacja w chmurze serwerów. Użytkownicy mogą z niej korzystać na komputerze, smartfonie lub podłączając zewnętrzy telefon IP. Umożliwia ona sprawną obsługę klientów poprzez różne funkcje, takie jak IVR, kolejki rozmów i nagrywanie połączeń.

Prześlij do nas strukturę Twojej firmy a my zaprojektujemy i skonfigurujemy centralę specjalnie pod profil Twojego biznesu.

Możemy udostępnić API połączeń abyś mógł zintegrować nasze rozwiązanie ze swoim systemem CRM.

– Brak kosztów konserwacji i napraw

– Niskie ceny połączeń i abonamentu

– Łatwy dostęp do podglądu twoich połączeń

– Nagrywanie połączeń i łatwy odsłuch nagrań

– Możliwość integracji z Twoim smartfonem

Nasza centrala telefoniczna Televoice PBX umożliwia włączenie nagrywania połączeń. Możesz poprzez Panel Klienta włączyć nagrywanie kiedy jest ono potrzebne i wyłączyć kiedy już go nie potrzebujesz.

Statystyki połączeń dostępne udostępniane są w Panelu Zarządzania centralą telefoniczną. Skontaktuj się z naszym zespołem aby aktywować dostęp.

Tak, jest możliwość przeniesienie całej linii ISDN do naszej sieci VOIP a następnie zaimplementowanie i skonfigurowanie tych numerów w centrali wirtulanej.

Tak, wirtualna centrala telefoniczna Televoice PBX umożliwia kolejkowanie połączeń, co oznacza, że połączenia przychodzące są przechowywane w kolejce i automatycznie przekazywane do zdefiniowanej grupy pracowników.

Zaufali nam

Cieszymy się zaufaniem wielu renomowanych firm, które widzą nas jako niezawodnego partnera telekomunikacyjnego. Nasze rozwiązania są cenione za swoją niezawodność, innowacyjność i profesjonalizm.

Zostaw kontakt - oddzwonimy I pomożemy w wyborze najkorzystniejszej oferty