wsparcie w konfiguracji i obsłudze central
Elastyczne rozwiązanie telekomunikacyjne umożliwiające zarządzanie połączeniami głosowymi i komunikacją wewnętrzną w firmie.
Możesz liczyć na naszą pomoc i wsparcie
Pomoc techniczna
Reagujemy na zgłoszenia szybko i merytorycznie. Dzwoń pod numer tel. 223980200 lub wyślij zgłoszenie na adres pomoc.techniczna@televoice.pl a otrzymasz potrzebne wskazówki jak rozwiązać problem.
Pomoc w konfiguracji
Pomożemy w konfiguracji centrali i jej usług. Uzyskasz szkolenie oraz wsparcie, dzięki temu Twoja wiedza oraz nabyte doświadczenie będzie gwarantem dobrze działającej centrali w firmie.
Różne modele korzystania z central telefonicznych, ale zawsze bezpieczne:
- Wirtualna centrala telefoniczna VoIP oferowana jako usługa abonamentowa. Dostępność usług i czasy reakcji są gwarantowane w ramach usługi. To kompletny system telekomunikacyjny z gwarancją bezpieczeństwa w ramach miesięcznego abonamentu.
- Centrala telefoniczna VoIP instalowana na dowolnym serwerze wskazanym przez klienta lub kupowana w postaci licencji razem ze sprzętem. Oferujemy szeroki wybór różnych poziomów wsparcia i usług bezpieczeństwa dostosowanych do indywidualnych potrzeb firmy.