Dedykowana centrala
Jeżeli potrzebujesz takiego rozwiązania, proponujemy instalację serwera VOIP na bazie oprogramowania ASTERISK.
Podstawowa taka centrala składa się z serwera sprzętowego np. 1U pod kontrolą systemu Linux i serwerem Asterisk. Centralę można rozbudować o obsługę ISDN, SS7 oraz analogową. Wszystkie urządzenia posiadają wsparcie: kodeki głosowe: g711, g723, g726, g729, GSM, Speex ISDN: pri(pra)-syg.dss1, e1-syg.ss7, BRI analogowe: FXS, FX0 Email2Fax, HylaFAX protokoły: SIP, H.323, IAX
Instalacja serwera Asterisk odbywa się na fizycznym serwerze z aktualnych źródeł lub pakietów (zgodnie z wyborem klienta)
wstępna konfiguracja serwera Asterisk – uruchomienie domyślnej konfiguracji oraz instalacja WebGui (panelu zarządzania serwerem Asterisk przez przeglądarkę internetową) Dzięki tej usłudze otrzymujesz skonfigurowany i gotowy do działania serwer telefonii internetowej na bazie ASTERISK VOIP SERVER. Szerokie możliwości techniczne systemu Asterisk VOIP: – billingi i statystyki połączeń – elastyczny system logiki połączeń telefonicznych (Dial Plan, Calling Rules, Time Interval)
Instalacja serwera Asterisk odbywa się na fizycznym serwerze z aktualnych źródeł lub pakietów (zgodnie z wyborem klienta)
wstępna konfiguracja serwera Asterisk – uruchomienie domyślnej konfiguracji oraz instalacja WebGui (panelu zarządzania serwerem Asterisk przez przeglądarkę internetową) Dzięki tej usłudze otrzymujesz skonfigurowany i gotowy do działania serwer telefonii internetowej na bazie ASTERISK VOIP SERVER. Szerokie możliwości techniczne systemu Asterisk VOIP: – billingi i statystyki połączeń – elastyczny system logiki połączeń telefonicznych (Dial Plan, Calling Rules, Time Interval)