SŁOWNICZEK
Aktywacja
uprawnień – uzyskanie przez
Beneficjenta uprawnień do korzystania z produktów nabytych w
Sklepie Internetowym.Beneficjent
– Klient lub osoba uprawniona do korzystania z produktów
zakupionych w Sklepie Internetowym przez Klienta.Data
uzyskania uprawnień –
dzień, w którym produkty zakupione w Sklepie Internetowym zostają
przez nas aktywowane o czym Klient jest informowany w Potwierdzeniu
zamówienia.Klient
– osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnej korzystająca ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności
dokonująca zakupów na swój lub cudzy rachunek.Koszyk
– funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca
wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów do zakupu, a także
wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: ilość
produktów, dane do faktury, formy płatności.Przelewy24 –
system płatności elektronicznych pozwalający na szybkie płatności
za produkty nabywane w Sklepie Internetowym. Serwis Przelewy24 jest
wykorzystywany przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327
Poznań, tel. +48 61 642 93 44, www: www.przelewy24.pl,
e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana jest do Krajowej
Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych
prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu
w UKNF IP24/2014.PayPal
– Firma PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod
adresem L-1150 w Luksemburgu.Podmiot
realizujący płatność –
podmiot zewnętrzny pośredniczący przy realizacji płatności za
pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.Potwierdzenie
zakupu – wiadomość e-mail
wysłana przez Sklep Internetowy na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Klienta (poprzez zdalne wypełnienie elektronicznego
formularza w Sklepie Internetowym) potwierdzająca, że zamówiony
produkt został poprawnie zakupionySklep
Internetowy – prowadzony
przez Televoice Polska Sp. z o. o. ul. Anny Radziwiłł 5 lok. 21
02-665 Warszawa, NIP: 5213545720, REGON: 141208330.
Dostępny pod domeną internetową televoice.pl.Produkt-
karta SIM wydawana jako
podstawowa, aktywna karta przypisana do numeru telefonu.- Zamówienie;
oświadczenie woli nabycia przez Klienta Produktu w Sklepie
Internetowym wyrażone poprzez umieszczenie Produktu w Koszyku i
przejście do kolejnego kroku – „płatność”.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy
regulamin określa:zasady
korzystania ze Sklepu Internetowego,warunki
składania Zamówień na Produkty oferowane przez nas i dostępne
w Sklepie Internetowym,uiszczania
przez Klienta ceny nabycia Produktów nabywanych w Sklepie
internetowym,uprawnienia
Klienta do rezygnacji z Zamówienia i odstąpienia od umowy
nabycia Produtku,zasady
składania i rozpatrywania reklamacji,
Do
korzystania ze Sklepu Internetowego w tym przeglądania asortymentu
Sklepu Internetowego, niezbędne jest urządzenie końcowe z
dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu
Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox,
Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych
funkcjonalności Sklepu Internetowego, składania Zamówień,
niezbędne jest ponadto aktywne konto poczty elektronicznej
(e-mail) i telefon.W ramach
korzystania ze Sklepu Internetowego zabronione jest dostarczanie
przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre
obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się
od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć
na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego, w tym w
szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu
Internetowego lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto
wykorzystywanie Sklepu Internetowego do celów sprzecznych z jego
przeznaczeniem, w tym rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach
internetowych Sklepu Internetowego jakiejkolwiek działalności
komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.Przeglądanie
asortymentu Sklep Internetowego oraz składanie Zamówień przez
Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu
Internetowego nie wymaga rejestracji.Aby złożyć
zamówienie na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu
Internetowego konieczne jest jednak wypełnienie formularza
zamówienia znajdującego się na stronie internetowej Sklepu
Internetowego poprzez podanie danych określonych w pkt 13
niniejszego Regulaminu.- Rozliczenia transakcji nabycia
Produktu w Sklepie Internetowym przeprowadzane są za pośrednictwem
Przelewy24 zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem:
http://www.przelewy24.pl/regulamin,
przelewem bankowym oraz za pośrednictwem kart płatniczych,
zgodnie z informacjami znajdującymi się w Sklepie Internetowym.
INFORMACJE O PRODUKTACH
Informacje
o Produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71
Kodeksu cywilnego.Ceny
produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu
Internetowego podawane są w złotych; Całkowity koszt zamówienia
(tj. ceny wszystkich Produktów objętych tym samym Zamówieniem)
wskazany jest w Koszyku przed złożeniem Zamówienia przez
Klienta.Zastrzegamy
sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów,
rodzaju Usług, zakresu udzielanych świadczeń.
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJA
ZAMÓWIEŃ:
Klient może
składać Zamówienia na Produkty dostępne w asortymencie Sklepu
Internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia
cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń
handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów
prawa oraz przerw technicznych.Nie
ponosimy odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego,
w chwili zawierania transakcji w Sklepie Internetowym oraz błędów
oprogramowania i innych wad urządzenia końcowego Klienta.W celu
złożenia Zamówienia należy:wybrać
Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie postępować
zgodnie z kolejnymi krokami zawierania transakcji, a w
szczególności:wypełnić
formularz zamówienia podając: imię, nazwisko, numer telefonu,
adres zamieszkania, adres korespondencyjny, adres mailowy,zaakceptować
niniejszy regulamin oraz ogólne warunki zakupu Produktu oraz
podjąć decyzję odnośnie zgód marketingowych oraz zgody na
przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych poprzez
zaznaczenie lub brak zaznaczenia odpowiedniego polawpisać
dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru Produktu
przez Beneficjenta (jeżeli Klient wyraża chęć otrzymania
faktury VAT),wybrać
formę płatności,kliknąć
przycisk „Zamawiam i płacę”.
Zamówienia
będą realizowane tylko na terenie Polski.Zamówienie
traktuje się jako prawidłowo złożone, kiedy Klient prawidło
aktywował Produkt według wytycznych dostępnych każdorazowo na
karcie produktu oraz dokonał pełnej wpłaty.Klient
zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia
danych, wskazanych w punkcie 13 (a) powyżej, niezbędnych do
stworzenia zamówienia.Zamówienie
niepełne lub co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości
będą weryfikowane ręcznie przez obsługę Sklepu Internetowego.
Zamówienie takie może zostać przez nas anulowane, o czym
wnioskujący zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub
mailową w ciągu 3 dni roboczych od daty założenia Zamówienia.Zobowiązujemy
się w ciągu 48 godzin od otrzymania wniosku potwierdzić
zamówienie u Klienta drogą internetową lub telefoniczną. Czas
ten może zostać wydłużony, w przypadku, gdy wypada on w dni
ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta).Zamówienie
uznaje się za anulowane przez Klienta, jeżeli w terminie 30 dni
kalendarzowych od dnia wypełnienia formularzy i wysłania nie
wpłynie opłata za Produkt.Utrwalenie,
zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej
umowy następuje przez przesłanie do Klienta elektronicznie
zawartej umowy lub potwierdzenia zamówienia w terminie 14 dni od
daty wpłaty środków.Niezależnie
od innych postanowień Regulaminu, Zamówienie nie zostanie
zrealizowane w przypadku:podania
przez Klienta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy
składaniu Zamówienia,braku
możliwości kontaktu z Klientem pod podanym w zamówieniu numerem
telefonu lub adresem e- mail,nieprawidłowego
złożenia zamówienia przez Klienta,- uznania przez nas, że w przypadku
zamówienia złożonego przez Klienta występuje uzasadnione
podejrzenie działania Klienta niezgodnego z prawem lub nadużycia
uprawnień z niego wynikających, a w szczególności: hakerstwa,
użycia cudzych danych identyfikujących w Sklepie Internetowym,
podszywania się pod inną osobę.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Pełna
kwota należna za Produkty jest widoczna w podsumowaniu każdego
Zamówienia. Przedstawiona cena to całkowity koszt nabytych przez
Klienta Produktów.Płatności
za Zamówienie mogą być realizowane za pośrednictwem Przelewy
24, PayNow, przelewem bankowym lub kartą płatniczą (Visa, Visa
Electron, Mastercard, MasterCardElectronic, Maestro), zgodnie z
wybraną formą płatności w Sklepie Internetowym.Podmiotem
świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności
kartami jest Blue Media S.A lub PayPal.Prawidłowe
opłacenie Zamówienia oznacza zakupienie Produktów w Sklepie
Internetowym.Aktywacja
uprawnień do korzystania z Produktów rozpoczyna się w dniu
określonym przez Klienta w formularzu Zamówienia oraz po
dokonaniu płatności za Produkt. W niektórych przypadkach
formularz Zamówienia automatycznie proponuje datę Aktywacji
uprawnień, która jest obowiązująca.Aktywacja
uprawnień dokonywana jest:w
przypadku zakupów weryfikowanych automatycznie w ciągu 24 godzin
po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności, w przypadku
zakupów weryfikowanych ręcznie nie później niż w ciągu 3 dni
roboczych po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient może
pisemnie odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
od daty zawarcia umowy. Wniosek o odstąpienie od umowy należy
wysłać na adres email: kontakt@televoice.plGwarantujemy
zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych przy użyciu
takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba
że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który
nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
DANE OSOBOWE
Dane
osobowe podawane przez Klientów w Sklepie Internetowym, są przez
nas przetwarzane.Podanie
danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne
do dokonywania zakupów oraz korzystania z Produktów. Przetwarzamy
dane osobowe w celu zawierania z Klientem i wykonywania umów
sprzedaży Produktów nabytych w Sklepie Internetowym.W przypadku
wyrażenia przez Klienta zgody, możemy przetwarzać dane osobowe
również w celach marketingowych.Klient ma
prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich
poprawiania i usunięcia na podstawie zgłoszenia
skierowanego do Administratora poprzez adres poczty elektronicznej:
biuro@televoice.pl.Klient
podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są
jego danymi.- Szczegółowe postanowienia dotyczące
ochrony danych osobowych Klientów znajdują się na stronie
internetowej Sklepu Internetowego w zakładce klauzula
informacyjna.
REKLAMACJE
Zgłoszenia
zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych
problemach dotyczących Sklepu Internetowego można przekazać na
jeden z poniższych sposobów:pocztą
elektroniczną na adres: biuro@televoice.pl,telefonicznie
+48 255 255 555 dostępnym w dni powszednie w godz. 9-17.
Reklamacje
dotyczące obsługi rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych,
reklamacje dotyczące produktu rozpatrywane są w ciągu 30 dni
roboczych od daty wpływu wszystkich danych niezbędnych do
rozpatrzenia reklamacji na adres poczty elektronicznej:
biuro@televoice.pl.Sądem
właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy
sprzedaży Produktów jest sąd właściwy według właściwości
ogólnej.- Opłata za połączenia telefoniczne z
naszym numerem jest równa opłacie jak za zwykłe połączenie
telefoniczne i jest zgodna z pakietem taryfowym dostawcy, z którego
korzysta Klient.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Produkty
nabywane w Sklepie Internetowym nie mogą być zamieniane z innymi
Usługami świadczonymi u nas. W Szczególności nie mogą być one
zastępowane ani nie zastępują Usług świadczonych na podstawie
innego stosunku prawnego niż umowa zawarta za pośrednictwem
Sklepu Internetowego.Zmieniony
regulamin jest wiążący dla Klienta, który nie zrezygnuje z
konta na zasadach określonych w punkcie 12 niniejszego regulaminu
przed datą wejścia w życie zmienionego regulaminu. Termin
wejścia w życie zmienionego regulaminu będzie wynosić co
najmniej 14 dni od daty powiadomienia o zmianie regulaminu
dokonanego zgodnie z punktem 53 powyżej. Zmiana regulaminu nie
będzie mieć wpływu na zamówienia złożone przed taką zmianą,
które są realizowane na zasadach dotychczasowych.- Regulamin wchodzi w życie w dniu
01.09.2023 r.